goodies

Cha cha bloggen!
Er favorit is back in town, och då menar jag tyvärr inte eksjö, utan värnamo.
SAKNAR FRIDA!!!!
Men vi ses på söndag och det är bara 1 2 3 4 5 dagar kvar så håll ut eeelskling!
Okeeey, nu ska vi inte vara så kärleksfulla längre.
Tänkte lägga in en bildBOMB, bilder som beskriver väldigt mycket här i livet. I hope you like den dåliga mobil kvallen och mina fina egobilder!
Ska försöka blogga minst 2 gånger till innan lovet är slut, NYTT REKORD!!!
Ha det bäst, för jag ska ha det fest, puss till Elin och Steffo också såhär i apriltider.
xoxo eran alldeles egna AL.
Tog en tripp till Chicago i vintras.
Bakade pepparkakor med ettanbrudarna.
Älgarna på sista bilden förestället Human Centipied, mysig film de där!
Gick från blond till brunett.
Random bild på jensflens.
Frida blev lite sugen på papper så hon tog sig ett bett i matteboken.
Drog till Åhus i början av Mars. Duschade i järnrör. (Skojar)
Snygg Bil Snygg Tjej.
Åkte till Frankrike på träningsläger och åt baugetter.
Pappa betalar charmar varje tjej som går förbi.
Gick från brunett till blond (gråhårig just nu).
Frida laddar inför Bauernatta, som gick dåligt för oss båda.
Sen har vi ju självklart TRÄNAT!!!!

Kommentarer
Postat av: fritjof

Äntligen hör man från dig här!! Måste säga att det var riktigt bra. Den som väntar på något gott antar jag, den väntar alltid för länge. Nog saknar jag dig också bruden!<3 /din fredde

2011-04-20 @ 23:18:05
Postat av: Elliot

först av allt, puss på dig med sockertopp! :)

men nu till det viktiga, DET ÄR INTE OKEJ ATT VARA SÅ JÄVLA SNYGG JÄMT OCH STÄNDIGT!

visa lite hänsyn till oss andra kvinna!

tack på förhand /eliiot <3

2011-04-21 @ 18:35:40
URL: http://elinmansson.blogg.se/
Postat av: sniffs

puss, kram och nyp i skjärten från stöffie! (tjeeho, jag har börjat läsa er blogg :D:D )

2011-04-21 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback