Lycka i kvadrat

Ojoj jag är chockad! :o
Ägge har bloggat hela tre gånger medans jag har gjort det en!
Borde jag få ångest?!
Nej jag är så stolt över min lilla pingla♥. Och stanna hos mig jag tror inte att jag klarar att leva på elevhemmet utan dig!! :)

Just nu har jag en vacker solnedgång utanför mitt fönster, den är helt otrolig.
Vi har internet där vi bor här i Jönköping, det är nästan härligare för nu kan jag dela med mig av det vackra. Som ni vet delad lycka är dubbel lycka! (då borde ju tredelad lycka bli lycka³ osv. najs i såna fall blev jag jättelycklig nu)
Annars är jag riktigt trött, funderar på att gå och lägga mig nu... 20.15..

Japp godnatt bloggen godnatt Jönköping, godnatt Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback