Livet som allt annat.

Skit! Nu satt jag och skrev ett helt inlägg nyss och råkar byta hemsida så hela alltet försvinner!!!
Typiskt...

Det ska jag tala om att Fysikprovet klarade vi med glans och nu är det dags att äntligen börja leva igen. Ty mitt påsklov har börjat och jag invarderar Gotland imorrn. Det blir dönajs! eller hur Steffo! SM alltså, lycka till. Det kommer bli awesome bomtider, underbart!

Annars traskar veckan på bra i en lycklig tid för en som mig! Min kära mamma är äntligen hemma, jag har saknat henne:)
Jag blev skrämd förut av en viss etta som bor i husets rum 13. Kändes som jag flög flera meter upp i luften... Då kom jag att tänka på ett random citat av Nalle Phu. 

                     För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Men säg frågan då!!
-Annie kastar en sten i en brunn...

Det var de tankar jag haft idag, nu ska jag snart ta bussen hemmåt sedan bär det av till båten. Vi ses kanske ikväll, på Gotland eller helt enkelt efter lovet beroende på vem du är som läser, kanske ses vi inte alls.. Vem vet?!

Irl alltså, under lovas daglig uppdatering.

Fritte Fritte Fritte Fritte Fritte


Kommentarer
Postat av: laura

det var inte mig du blev skrämd av va?? (a) för jag bor i rum 14 ;D



SÄG FRÅGAN DÅ!!! SÄG FRÅGAN DÅ!!!!

2011-04-18 @ 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback