I väntan på farmor..

Nu är det en timme tills farmor och farfar hämtar mig för att åka till syd och möta upp klubben där. Det betyder alltså att stressen börjar om fyrtio minuter då jag ska börja omvandla kylskåpsmaten till en matlåda...
Dock tills dess kan jag göra vad jag vill, som ni ser så är det att skriva här.

Bara för att ni ska få skratta lite så bekänner jag här och nu att gårdagens blogginlägg tog mig 1.30, alltså en och en halv timme! Helt otroligt!! Först skrev jag ju om allt, sedan blev texten på hela inlägget i storlek 17 just när jag skulle publicera. Jag hittade inget annat sätt än, (ni får kalla mig idiot) att skriva om hela inlägget IGEN!! 
En och en halv timma, förstå att jag är envis...

Eventuellt så är nästa inlägg efter Gotland då jag inte tar en dator med mig, i annat fall kanske vi kan räkna med Agge. Säg dock inte för mycket nu..
-Säger man inget, har man ingenting sagt. Fast nu är sagt sagt..

F R I T J O F ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback