Hem ljuva fastland!

Då var man hemma efter en helg på gotland. Man kan väl summera den som att:

- Resan med båten gick bra
- Natten gick skit (bokstavligt talat), hehe visst agge?
- Frukost till lunch var toppen!
- Jag var inte sen till starten i kvalet
- Jag blev inte diskad på fyra ställen i kvalet
- Jag sprang bra i kvalet
- Jag gick vidare till A-finalen från kvalet
- Jag sprang A-finalen
- Jag är nöjd med min prestation i A-finalen
- Båtresan hem var roligare än på ditvägen
- Gotland har fint väder
- De flaggade inte på muren för orienterarna, (tydligen så var någon kunglighet där)                  så tro inte att du är speciell!!

Tack!

Fråga Aggie för hennes kommentarier... de stämmer bitvis defenitivt inte med mina..

// Fritte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback