Livets kraft

Ja än en gång sitter jag här..
Gissa vad jag har gjort idag?
Jag och Jeanette åkte med mamma till Eskilstuna för att shoppa medans hon gick på begravning. Det var lönsamt, speciellt för humöret då Jeanette mitt under klädprovande rapade rakt ut så hela provavdelningen hörde!! Som ni kan gissa skrattade vi i minst tio minuter, eller i alla fall jag. Antar att det är därför jag älskar just den systern och ingen annan, så spontan och bara för snygg för mig!

Senare bara vips var vi hemma då var mormor och morfar där och så skulle Jeanette till kyrkan och jag fann inget bättre än att följa med henne dit. Inga komentarer, jag är opartisk gällande kyrkan man får tro vad man vill.. Efter det hamnade jag vid ett fika, det enda som gjorde det värt var Cuba Colan!!!

Bara så ni vet så är Cuba Cola guds gåva till folket, jag har inte smakat maken till dryck förut. Det är det som gör livet värt att leva!!
Det är därför jag inte dricker vanlig cola. För den smakar slisk i jämförelse till Cuba Colan.

Hinner inte mer men jag antar att ni är ganska läströtta nu, så återgå till det ni gjorde nyss så länge det inte var facebook för det är inte nyttigt för någon..

see ya! --------Friiiiiiiiiiiiiiiiiiidus

Kommentarer
Postat av: laura

grädde du MÅSTE bjuda mig på cubacola snart :D

2011-04-21 @ 23:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback