When nothing goes right go left

Hej alla filurer, tro det eller ej, men nu skriver jag igen!
Och det är inte för att Frida eller någon annan tjatat på mig, inte alls, utan jag skriver helt självmant.
Det slog mig också att vår design är väääldigt ful, om jag får bestämma skulle den nog vara lite mer vit, eller rosa kanske? Om Frida får bestämma så kommer den var full med svampbob(s) det finns ju bara en svampbob men hur fan ska man då skriva honom i plural???? Vi får ta tag i detta nästa vecka.
Idag sprang jag 7manna och det gick jääätte dåligt för mig, men för laget gick det bra och vi kom 3a. Vill inte deppa här men jag måste lite, bara lite.
Förstår inte varför det inte går längre, det har inte gått bra sen skol-SM förra året, och det är katastrof. Jag kan inte längre och det är väldigt tråkigt. Och då kommer tankarna på att flytta hem, igen.. Jag hade dem hela förra hösten och nu börjar dem komma tillbaka. Men jag vill inte flytta, men jag vill heller inte gå dåligt längre. Detta eviga problem, skulle behövt en kram nu.
Får se om jag ställer upp på j-cupen på söndag för jag har också fått en jävla knöl på foten som gör sjukt ont, jag menar hockeyhäl på sidan av foten, går det ens????
Och juste, häng inte för mycket på Facebook, ni hörde Frida! Själva hänger vi ju aldrig där....
xoxo Agge
en lycklig tid i mitt liv!!!

Kommentarer
Postat av: sniffs!

come on äggis, du vet att du är bäst ändå:D vill inte höra om någon hemflyttning förrän jag är out of town! pusselipusspusspuss(nej juste, det var en kram du ville ha.. KRAAAAAAAAAAAAAM:D!)

2011-04-22 @ 22:13:16
Postat av: elin

lyssna för en gångs skull på sniffsan, den här gången har hon något vettigt att säga! du får inte ge upp för eksjö behööööööver dig, eller iaf jag :D jag är säker på att skol-sm känslan snart infinner sig igen. keep on moving snygging :)

2011-04-23 @ 09:56:43
URL: http://elinmansson.blogg.se/
Postat av: matilda m

känner igen mig väääldigt mkt! får hoppas att det vänder för det är verkligen INTE kul...

2011-04-28 @ 21:12:38
Postat av: amanda

sluta lipa, var det någon som trodde att du låg och förblödde i skogen i helgen kanske? nej precis... dock kan man ju omöjligen sänka folks förväntningar mer om dom tror som jag skrev, det är en bra grej (;

2011-05-02 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback