Vart jag mig i världen vänder, står jag här med fina vänner

Tjoo mannen!!
Fritte här, igen men palla sitta fast här i datan o skriva hela tiden men nu är jag här så läs och njuuuut!
   Jag sitter på middag hos farmor o farfar, det var kykling till mat... Jag trodde faktiskt att jag skulle vara helt trött på det efter en vecka med just inget annat att äta än friterad kykling och potatis. Fast helt ärligt så tror jag inte att man kan tröttna på potatis,, så till Slovakien skulle jag nog kunna flytta till lätt!! ;) (För det var där jag åt det)
  För att kunna lämna ämnet vill jag bara meddela att Slovakien var awesome!!! :D Tack Eliott o alla som var där och jag saknade er ettantjejer, det är sant men för långdraget för att tala om anledninen här men det har att göra med hur underbara människor ni är, helt otroliga, så bra att ni bara finns jag längtar tills vi ses hemma* igen.
Ses i trosa...eller?!?! I'll be there!;)
P.S. inflyttning!! :D:D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback