Bad Update

Skolan + något helt annat tar all min tid just nu, hinner inte blogga.
Men nu har jag håltimme så tänkte slänga ut några vettiga ord.
I tisdags hade hela olgyt grillkväll, de va najs!
Sen har nollorna varit här på besök, dem valde rum. Det komiska är att den kaxigaste killen av dem alla ska få bo i mitt gamla rum och som granne får han Mr.X. HUR KOMMER DETTA GÅ?
Mr.X kommer antagligen vilja flytta ut eller så kommer Arvid ta självmord, to be continued...
Imorgon har jag naturkunskapsprov och samhällsinlämning, idag har jag tyska och nästa vecka är det kemiprov, svenska artikel och tyska nationella som gäller. Håll tummarna, kommer behöva det!
Frida har även varit lite bitter denna veckan så funderar på att göra något kul med henne nästa vecka, några idéer?
På återseende/ aggääÄ.
frida är en plingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback