Ganska skum ensam dag

Idag klockan åtta var det nationella i engelska, fast vårat ursprungliga schema säger att det är håltimme på onsdag morgon så imorse gick jag upp kvart i åtta för att äta frukost satt där i lugn och ro, sedan säger laura: "Borde inte du skynda dig lite nu?", jag: "nej jeg har håltimme nu"(ganska stolt också), Laura: "Nej, du har nationella nu.." Jättebra Frida du har ju koll på allt du -.- !!
Eftersom jag inte tränar idag så ska jag:
- Plugga ensam till spanska glosprovet nästa vecka
- Försöka förstå matten helt själv
- plugga naturkunskap utan någon annan
- lyssna på Eminem och Veronica Maggio utan att umgås
- sova ensam sedan 10-mila
- chilla utan vänner
På tal om 10-mila så var det en bra helg! Jeanette-plätt var med och vann i ungdomskavlen!! Jag är så lycklig, hon förtjänade det verkligen. Nu har vi en pinne var antar jag :) Livet är inte alltid rättvist men i detta fall känns d mer rätt än vanligt!! Grattis laget ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback