Frida goes deep?

Så lång tid men du har inte förendrats någonting.....
Samma inlägg som då jag senast såg dig, samma struktur, samma komentarer och samma språk. Nog trodde jag att du kunde gå vidare och klara dig utan mig, men nej. Du kan inte ens knyta dina egna skor längre! Lite bättre hade jag faktiskt väntat mig!! En liten bild kunde du ju i alla fall ha publicerat utan att jag ska behöva hjälpa dig att trycka på rätt knapp. Men okej om det är så du vill ha det! ;(
Du har ändå trots allt givit mig en hel del glädje under din existens hittills, om du har en svår tid just nu förstår jag det. Jag känner lite lika faktiskt. Som en trogen vän håller jag fast vid dig och kämpar tills du inte vill mer för än så länge vill jag!♥
//  ∫ ® ï Ð Λ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback