Hemma

Då var man hemma igen det var e underbar veka! Tack all som var med och förgyllde timmarna i Italien för mig :D
Tack alla vi från Eksjö, tack alla ni från Sandviken + Marcus, tack alla ledare, tack kocken, tack alla deltagare från överallt ifrån, tack arrangörer som stod för det mest festliga, glada, fantastiska, uppskattade event som förde med sig så mycket lycka!!♥
Jag har aldrig varit med om något så bra! Det var så strukturerat och härlig stämning att det inte kan bli bättre! Men nu är det slut så jag följer en enkelriktad väg mot nya erfarenheter och nöjen, förhoppningsvis..
D.S. jag saknar Elin jättemycket!! Puss på dig hoppas du har det bra på Kreta, kom hem snart!!♥
Fritjof

Kommentarer
Postat av: elin

P.S jag saknar dig + agge äckligt mycket! Bara så du, ni vet <3

2011-06-04 @ 13:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback