Ja livet skiftar

Länge leve länge sen, som jag minns det var det lätt, även när jag trillade omkull.
Ja livet skiftar... det går upp och ner, frammåt och bakåt, vinglar först åt höger sedan för mucket åt vänster.
Precis ingenting går rakt, inflationen skiftar, ett pistolsskott vänder och landar på marken med fel beräkning, vi har sådant i skolan att jag inte vet var jag ska börja, därför sitter jag här nu.
Jag minns tiden då allt var så lätt, man behövde aldrig tänka. Tiden innan nu. Tiden då man var barn. Just nu längtar jag tills jag får leka med mina egna barn, se dem skratta och leka hela dagen tills de blir trötta och kryper upp i mitt kna för att somna och nästa morgon orka leka igen. Det är dagar man minns med solsken på läpparna.
Mitt rum är städat!! Äntligen, jag har aldrig tagit itu med det sen jag flyttade in det var inte ens fint då... Men nu har min älsklingsJulia varit här och hjälpt mig jag har henne att evigt tacka. Ikväll kommer jag att somna i lycka!!
tack!
förutom det har dagen varit så sjukt dålig kan jag hälsa...
FFFRRITTTTIIOOOOOFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback