Varför?

Fråga mig inte varför jag ikväll har pluggat som en tok hela kvällen som om det var sista kvällen fast det inte är det... Jag kom precis på att det är om fredag kemiprovet är, inte imorgon. Det känns så konstigt. Hela dagen har varit som en torsdag.. Det var håltimma innan träningen vilket det alltid är på torsdagar och jag trodde också att det var efterrätt idag fast jag stenhårt visste att det var på torsdagen. Men det här känns bra, jag får liksom en bonus-dag imorgon och då hinner jag ju packa.. Toppen!
För er som inte har insett det så ville jag bara påminna er att vi Agge, Julle, Lauris, Nikki, Jossan, Ollo, Didde, Nisse, Ludde, Anton, Erik och jag på lördag klockan 06:25 flyger till Italien!!!! Treviso. Najs va? Skol-VM väntar och finfina tävlingar i finfin terräng. Regnet är skitsamma, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! Några regndroppar kan inte hindra mig från det här nu, det är bara att satsa!! Det ska bli såååååå himla kul!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback