EN MILJON NOLLOR!

Känner att jag prioriterar rätt saker när jag i ställlet för att plugga matte till matte-provet på fredag sitter och klistrar bilder på min kartpärm, fast det var nog värt det för nu är den riktigt fin!!!
Alltså en kollektion bilder ifrån de flesta av årets tävlingar, har jag påtat med sedan middagen samt ritat in kartor som Skol-VM i våras, 25-mannakorten 2010 och lite random annat, fast jag minns inte vart jag sprungit men antagligen det bästa vägvalet eftersom det är jag som sprungit...
Prioriterar jag när jag sitter här och bloggar då?? JA, det tycker jag för nu har det inte varit så bra uppdatering förra veckan och nu har vi tid igen!!
Små minus ettor kommer imorrn, tjejerna var ju här förra veckan och nu är det killarnas tur, har hört att det laddas för nollning i delar av huset, blir kul att se! ;)
Ses!
FRIIIIIIDDDAAAAA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback