Keep On Running

För typ två månader sedan skulle vi lämna in en labbrapport om rörelse-energi, det har jag inte gjort än för jag vet inte hur man gör.. Jag har glömt allt och jag kunde inte ens grejerna då... Nu ska vi skriva en till, jag satte mig vid datorn och öppnade ett nytt dokument. Längre än så har jag inte kommit och nu sitter jag här och smaskar i mig godis som jag köpt på Eksjös nyöppnade motsvarighet till Ullared. Alla labbrapporter måste in vecka 50, jag måste sluta fly iväg och börja leva ett liv utan mening. Ett liv med alla läxor gjorda, allt inlämnat i tid, allt i perfekt tillstånd och simpelt korrekt, ett städat rum och rena lakan.
So long! Startar mitt nya liv nu! Uppdaterar imorrn om jag har lyckats, jag ger det ett dygn!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback