Lucia cup

Lucia cup är igång igen! För er som inte vet vad Lucia cup är för något så är det en tävling på OLGY där man är i lag, ca 7 deltävlingar, segraren är det lag med mest tur eller i vissa fall det som köttar hårdast. Dagens deltävling var innebandy och såklart vann fel lag. Inget att deppa över, vårat lag tar hem det på onsdag! Sänka skepp, jag ska sluta lägga nycklarna på bordet från och mad nu...
Samlar just nu kraft att börja plugga genom att äta en rund liten rund bulle, har kemi-engelska-syslöjdsläxa som väntar plus en gammal fysiklab och målsättning och planering och utvärdering...
Förra årets ploj-ol lucia cup.

Till Saara för jag är inte så bra på vad man ska göra med kommentarer man vill svara på...

Haha! Sara, tyvärr så har biologi-stefan flyttat tillbaka till Skåne för tillfället. Forever Stefans favvo-elev så är det bara!;) Men den nya läraren går inte av för hackor. . Eller gör hon?!?! För mig säger namnet allt, hon är en riktig Gullis våran lilla Ullis!! (Så länge jag får mvg i slutbetyg.. det löser vi nog på ett eller annat sätt)
! A D I R F

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh nej, älskade Stefan är inte kvar :( dock är det ju skönt att ni kan andas igen :P hoppas den där Ullis är kul. Hon låter rolig iallafall. Låter som en pensionär faktiskt :P vilken fin tajming att du la upp den Lucia-cupdeltävlingen sen förra året. För det är den enda träning/tävling jag har vunnit under mina tre år skulle jag gissa :P hahah!! På tal om.... Ingenting :P

2011-11-21 @ 23:24:47
URL: http://sarajjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback