SHE DOESN'T MIND

Tro det eller ej, men idag bloggar jag, Agnes Maria Elisabeth Leo, i egen hög person, helt själv.
Och bara med LITE tjat från Frida så jag känner mig nöjd.
Men eftersom jag fortfarande håller fast vid att det är roligare med en massa bilder istället för text så kommer här nedan en liten bildbomb om sånt jag och mina kära vänner varit med om de senaste dagarna.. (veckorna? förlåt Frida)
Bildtexterna som beskriver varje bild kommer stå UNDER bilderna :) PoK
Hängt med klass NV10A och har haft många roliga
matte/fysik/kemi etc. lektioner!
Suttit och skrattat tillsammans med Julia inne på
damnyouautocorrect.com
Laddat ner appen Voxer till min iPhone och "voxat" enda in på nätterna
tillsammans med Emma.
Hängt med nollorna.
Pluggat kemi/biologi/fysik etc.
Varit i borås och sprungit 3 sprinter. Hängde med Jossepossegosse
och det var helt ok.
Skaffat ett nytt festgäng. Det är dessa jag numera hänger med på
lördagskvällarna! Klackarna i taket!
Haft måndagsstyrka och gosat med Frida.
Haft en kreativ stund på vår avdelning.
Även lite kreativitet på tyskalektionerna som alltid innehåller lekar,
sagostunder eller fika. We all love german.
HUNKAT tillsammans med Jullis Ohlsson.
Blivit flätad och hängt en massa med Laura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback