Tummen <3

Vad tillbringar man eftermiddagen med i Eksjö när man ine tränar?
Jo, man kan ju alltid plugga lite matte eftersom vi har vårat första matte-C prov på fredag, men nu är det som så att papperna i mitt block är slut. Jag bestämde mig för at ta på mig jacka och gå ut för att köpa mig ett nytt... (kängorna hade jag redan på mig med anledning att det är frys-kallt på mitt rum).. Jag gick ut och gick till ICA. .
Det slår mig att jag har glömt nyckeln och kommer inte komma in på elevhemmet när jag handlat klart. . .
Typiskt, men jag får tag på mitt block och vandrar vidare mot stan, där möter jag först en ko "parkerad" utanför Konsum (knäppt. ja?) och sedan när jag varit inne på Salgards och varit så nära att köpa den vänstra krabaten men i stället kom jag hem med ett paket:
Ni vet inte vem den är till!!! Haha jag ska på kalas!!!! LILILILILILILILILILILILILILILILILILII!!!!!
Aja när jag kom ut stod kossan mitt på torget och det var det skumma från idag..
Ha det gott!
/Fritiof

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Köp en tumme till mig!!!

2011-11-16 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback