Tränings-chips

Hejhej!
Undrar om någon lade märke till att jag satte rubriken med stora bokstäver igår, det gjorde jag... Hittills är det bara Agnes som gjort det så man har alltid kunnat veta vem som skrev inlägget unan att titta på vem som skrivit under ;) Men igår blev ni lurade!!...
Nu sitter jag instängd på mitt rum för Nettan har skurat hela avdelningen så om någon ska ta sig torrskodd in eller  ut blir den enda möjligheten med gummibåt eller badring.
Idag höll Simme och Hasse i träningen, den tog rum norr om Risan så det tog 57 min att cykla dit och hem. Annars var det en jätterolig träning med korridor-OL och långdistans. Ni kanske tror att jag svamlar i nattmössan men den var bra, bra bana, fin skog och det bästa, MAN FICK CHIPS I PRIS NÄR MAN KOM I MÅL!!! Något som uppskattades av oss löpare och föreslås till träningskommittén att bli tradition efter varje långpass mellan november och slutet av oktober varje år. Vi ska se vad vi kan göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback