Stress, stress, stress!

Sitter och tänker på alla läxor och prov vi har tills imorrn, insåg vid läggdags igår hur mycket vi faktiskt har...
Min to-do-lista idag:
- Lärdoms-dikt på vikingasvenska
- Läs en saga i litteraturboken (Svenska)
- Vad jag ska säga på biologiredovisningen ska vara klart imorrn
- APL-redovisning imorgon
- OL-Planeringen ska vara klar och inlämnad imorgon
- MATTE C PROV som jag behöver plugga mer på!!!
Notera att allt ska vara KLART ikväll och notera att APL:en & matten är det enda jag har börjat med resten ligger på is för tillfället...
...dessutom måste jag bädda min säng för utan lakan kan man inte sova... Fast frågan är om jag får tid med det ens...
Ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback