Chillar

Jag är hemma gör ingenting, bloggar inte ens men det kan inte hjälpas. Jeanette och jag har förbrukat två? tre? dagar utan att göra annat än äta frukost, se på film, träna, laga lunch, jag har inte varit inne på internet heller om man bortser från den timmen igår när jag körde styrka med musik...
En sak jag ville berätta är att årets mode att hänga i julgranen kommer helt klart vara glittriga dinosaurier som vi såg stå i julhyllan när vi storhandlade, spännande tema tyckte vi.
. . . . Jag tränade långpass i måndags och solen sken det var varmt och jag hade bara på mig t-shirt och korta nylonbyxor!! Jag hade tänkt springa i superkorta tights men tänkte att jag borde hålla mig lite varm om knäna... Tro mig jag frös inte och sluta klandra mig för att jag tycker det är kallt i eksjö för det är det.
Fritte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback