Finn Mc Missile

Jahaa! Då är man tillbaks i Eksjö igen då. . Det var en kanonbra ide att träffa Bea i helgen för vi hade väldigt mysigt!!
Bilar 2 är en mycket bra film som är väldigt värd att se! Kan beskrivas som en: Kanonkul, mega-bra, finfin, kalasbra, enormt intressant, bamsehäftig, jättecool, nyttig och extremt gynnsam film. Ni som inte sett den eller skrivit den högst upp på önskelistan har defenitivt missat något!!
Då jag inte hade möjlighet i helgen att lägga upp bild på bullarna så kommer en här:
De smakade bättre än få och jag sitter precis och knaprar i mig en själv!
Vi har biologiredovisning imorgon och jag sitter verkligen och funderar på varför fakta och sånt inte faller ner från himlen eller växer på träd, om det vore så skulle man ju slippa leta efter dem. . .
//F R I T I O F

Kommentarer
Postat av: Sara

Har ni fortafarande Stefan i biologi? Är du fortfarande hans favorit Frida? Han satt och berättade om dig en ganska lång stund när vi hade bioteknik om hur rolig och smart han tyckte att du var! :D

2011-11-21 @ 16:22:30
URL: http://sarajjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback