Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Tjaaaaa!!!
Lessen att jag inte bloggat på ett tag nu, fast det var ju ca en timme sedan men puss jag lovar att bättra mig från nu. :*
Idag mina älsklingar har jag och min urguliga mamma varit hemma tillsammans! Det har varit så himla mysigt och vi har fixat och grejat hela dagen. Nu kom papsen hem och snart ska vi fika. Tyvärr får ni ingen bild på dagens outfit för jag har inte brytt mig om att sminka mig en dag som denna, så ni förstår nog!
Däremot tänkte jag lägga upp lite spännande bilder på vad jag fick med mig hem från stan igår. (notera spännande)
En exklusiv jeansjacka från Esprit, 13 kr. Mamma betalade! Samt ett luftigt sommarlinne från H&M, det kostade 1049.90 som jag betalade själv. Men tur är att jag får studiebidraget in på kortet nuförtiden!
För månadens tio sista ören köpte jag två skärp, och ett linne som påminner om en påse där man klippt hål för armar och huvud, ni ser detta på bilden ner till höger.
Jag föll lite extra för det blå skärpet så tänkte visa upp det ur någon mer vinkel:
↑ Slutet på skärpet och en närbild på första hålet.
De fyra nästkommende hålen på bild och sedan de två hålen jag fick trycka själv för jag har ju så smal midja!
Så här ser mitt nya skärp ut i helhet!
Närbild på spännet av guld!♥
Avslutar inlägget med en bild från insidan. Är det inte ljuvligt?!
Puss!
Frilicious

Kommentarer
Postat av: Sara

åh så fina saker du köpt! var fyndade du de färgglada skärpen mån tro?

2012-04-06 @ 15:31:58
URL: http://sarajjonsson.devote.se
Postat av: elin

du är sjuk! och jag saknar dig! <3

2012-04-06 @ 16:26:40
URL: http://elinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback