Fråga mig bara

Det händer att man tänker på en massa saker på samma gång och inte får något att gå ihop. Chansen finns att man då går in i sin egen värld och undviker de som märker att något är.
Det händer att solen skiner i Eksjö och kvällen bjuder på valborg med brasa, fester och ryttarspel. Chansen finns då att man hittar ett kul gäng att hänga med och tillsammans ordnar man en grill och myser någonstans med grillade chokladbananer.
Det händer att middagen börjar om någon minut och att jag är ganska stressad dit. Chansen finns då att man hittar någon att göra sällskap med dit och om man inte gör det blir vägen inte lika rolig längre.
Så nu går jag och hittar sällskap. Ses och hörs!
Fritte

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har saknat dina kryptiska inlägg! <3

2012-04-30 @ 19:13:35
URL: http://elinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback