Påsklovsplugg

Jag är alldeles säker på att jag någon gång anklagat Enhörna för sin avsaknad av backar att träna i.  Nu kan jag med säkerhet säga att den slutsatsen var totalt felaktig.Om jag hade varit det minsta klok i huvudet hade jag efter mina och pappas backintervaller igår packat min väska och lämnat stan på momangen. Nu, dum som jag är stannar jag kvar endast med trösten att detta backpass inte kommer att stå på träningsplaneringen på mycket mycket lång tid.
Annars mår jag bra och denna påsklovs-måndag har jag slösat två hela timmar på att plugga matte, gått en promenad, ätit ris med kött och gröt till frukost. Nu sitter jag alltså här och vidarevis får vi se vad jag tar mig för. Have a nice life!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback