618941

Hysterin som uppstår när alla orienterare återsamlas på elevhemmet efter ett lov är oundviklig. Oundviklig men överkomlig, därför håller jag mig inne på mitt rum och vilar lite tills alla har lugnat sig lite och blir lite mer kontaktbara. Sån är jag helt enkelt, kan inte hjälpa det även om jag tycker om alla här så säger jag det hellre när mina vänner är mottagliga för orden. Förlåt.
Klubben var på träningsläger i helgen och så var jag, i Kolmården inför 10-mila som väldigt många andra klubbar praktiskt nog. En hel del träning men även vissa tävlingar hanns med, en ganska chill seger som inte kommer att ge ett enda rankingpoäng eftersom snön låg vit på höjderna i Östergötland. Igår sprang jag Kolmårdskaveln med mig själv i laget. Alltså förstasträckan utan att växla över till någon.. Trist för den som vill, jag tyckte i alla fall att det var en bra dag, förutom att jag blev passerad vid sista kontrollen för att jag stämplade för fort, men man kan inte göra mer med en långsam pinne. Sorgligt men sant, växlade "bara" trea på grund av denna incident, jag klagar inte!
Beställde en ny pinne härom veckan, nu är det slut på segstämplingar!!!!!!!!!
(numret är 618941, lista ut koden om ni kan!!)
Fridis

Kommentarer
Postat av: elin

du behöver inte bli snabbare! ledsen tjejen. jag ska sno din snabbapinne och gräva ner den ngnstans ;)

2012-04-10 @ 19:44:19
URL: http://elinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback