Åt samma håll

Det går bra nu, sommaren har nått Eksjö och dagarna spenderas genomgående av häng på gräset med glass, vattenballonger och lämningarna av det som en gång var viktigt plugg. Folk bränner sig på diverse kroppsdelar konstant och vattenflaskor ses i handen på de flesta kloka orienterare, som förövrigt måste dricka mycket för att hämma känslan av uttorkning. Tänk er nu detta väder, sjöängen, glada miner, brännbollsderby mellan NV10A och B och åtskiliga tävlingsjävlar som kämpar tillsammans för att ta hem den prestigefyllda segern. Med solen i ögonen och vinden i ryggen hade jag en väldigt kul näst sista idrottslektion på gymnasiet. Allt är bra just nu och det går min väg, ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll.
Fritiof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback