Dammsugardödare

Orkar jag inte pallra mig till skolan tycker jag att jag ska klara av att skriva ett blogginlägg, det var trots allt ett tag sedan sist nu. En del har hänt och som Agge beättat valde vi nya rum i måndags, OM det bjöd på tjafs! Nästa år erövrar vi i alla fall gången och det ser båda fram emot att äntligen flytta ihop igen till det radarpar vi en gång var.
På tal om samma sak så börjar jag snart få nog av att bo med Julia, i alla fall sedan hon i förra veckan damsög upp krosstat glas och sedan väntade på att nästa person skulle använda den. När Martin då skulle dammsuga ett par dagar senare började "Damme" ryka och lukta starkt av rök, Julia tog då tag i nackskinnet på dammsugaren och slängde ut honom på balkongen och som uppläxning. Senare kom dock sanningen fram, avdelningens dammsugare, "Damme", Hade alltså en mängd rivsår i magen som var för svåra för att opereras, "Damme" avled några timmar senare. Julia är misstänkt för misshandel och vållande till annans död, hon har till och med erkännt men på grund av otydliga reformer om vad som ger prick i elevhemskontraktet kommer troligtvis ingen fällande dom. Vi har fått en ny dammsugare så det är lugnt för den här gången. Good for you Juliet!
Seeya!
Fritiof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback