När vi var på läger ett tag..

Det känns som evigheter sedan jag lyckades skapa någonting nu, jag har konstant ont i huvudet på något vis. Musiken jag lyssnar på går in och ut utan att ge större intryck än att jag förknippar den med hårda slag och oljud. Jag stängde av musiken och lyssnade på radio i stället, det var en bra metod även om det fick mig att inse att jag inte vill lyssna på någonting, att jag inte vill hitta tillbaka till inspirationen och att jag inte vill bli peppad i frågan. Så det har jag gjort, tagit en paus, tryckt händerna mot huvudet och bara tänkt. Tänkt på den rådande vardagen, på allt som blir gjort och på vad som inte blir det. I sin tur har jag  tänkt för mycket, gjort för lite och tänkt för mycket. Förlåt att ni fick läsa det här.. Jag ska berätta något roligt!

Första dagen solen vågade titta fram efter snökaos i bergen.
Vi bodde under en bro i ett hus med en pizza på väggen.
På väg till en ganska snöig träningsdag i Italien.
Vilodag i Innsbruck helt enkelt.
Med fika och shopping såklart!
Själva staden Innsbruck.
Vi åkte traktor uppför ett berg för downhill-OL.
På berget fick vi jättegod lunch och solen sken till allas glädje.
Diverse fordon fanns att leka med vid matplatsen för otåliga småbarn...
...och otåliga orienterare visade det sig.
Vi hade vårat eget äckelrum på resan som gjorde att alla trivdes bra! (Kriterierna med stank, fuktighet och kaos uppfylldes och gjorde rummet till det optimala)
Ettantjej-bilden
Puh.. ingen kommentar, ni ser vad som finns på bilden nu.
Vissa dårar badade i den iskalla fjällfloden, jag var en av dem..
Bra hade vi i alla fall! Puss, vi ses!
Fritte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback